Meld je kind aan voor de beste school in de regio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Bedankt voor uw aanmelding. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oeps! Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw.
Foto
Dit is een quote van een leerling of van een oud-leerling. In de quote vertelt hij of zij iets over de ervaringen met betrekking tot de school.

Kennis maken

Foto
Hoe kan ik mijn kind aanmelden voor de school?
Kan ik een rondleiding krijgen door de school?
Is er een loting voor de school?
Valt de school in mijn voorrangsgebied?

Naar de basisschool